Betalen en Verzenden

betalen en verzenden 867

Betalingen
Alle betalingen gaan via Stripe, onze betrouwbare partner als het gaat om betalingen. Betalingen kunnen worden voltooid via:

iDeal
PayPal
Bancontact
Overboeking
Visa
Mastercard
Paypal

Levertijd bij succesvolle betaling
Wordt er op werkdagen voor 17.00 uur besteld? Wij streven ernaar dat de bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden mits de bril op voorraad is! Dit laten wij u per email weten indien niet het geval.

Track and Trace
Als de bestelling is verzonden, dan ontvangt u een bevestigings e-mail met de track and trace code.

Als u deze niet ontvangen heeft, controleer dan uw spam of junk mail.
U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen met vragen over uw bestelling.

Indien u niet thuis bent
Bestellingen worden veelal verzonden met brievenbuspost. Daarom hoeft u dus niet thuis te zijn als het pakketje wordt afgeleverd. Als u niet thuis bent op het moment van aankomst kunt u de bril gewoon vinden op de mat bij de voordeur of in uw brievenbus.

Hierin is wel een uitzondering, bestelt u een bril die niet door de brievenbus past dan verzenden we het pakketje via pakketpost met PostNL of DHL. Het pakketje eventueel bij de buren afgeleverd of een pakketpunt. U kunt informatie hierover vinden middels de track en trace link die u heeft ontvangen.

Bestelling niet ontvangen?

Als u uw bestelling niet ontvangen heeft, raadpleeg dan de track and trace link die u heeft ontvangen.
Bij vragen kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.

Verzendkosten
Wij verzenden de brillen in veilige verpakking. De verzendkosten zijn in Nederland gratis.
Voor andere landen (zoals België, Duitsland, Spanje) binnen Europa zijn de verzendkosten €9,95.